Sel aastal olin Buduaari Ilulemmikute žüriis ja mind jäid kummitama mitmed ilutooted, millega esimest korda kokku puutusin. Naiste lõhnade seast võitis esikoha Versace "Bright Crystal", mis on juba aastaid Eestis väga populaarne. Buduaari ilulemmikud valisid esialgu välja eelkõige lugejad, lõppotsuse kahe parima seast langetas žürii.
Niisiis peegeldasid võidutooted eelkõige hääli andnud eestlannade eelistusi ja maitset. Versace "Bright Crystal" on juba aastaid püsinud ülipopulaarsena. Mind on alati huvitanud erinevate toodete hitiks kujunemise tee ja nii asusin ühel heal päeval Versace "Bright Cystali" edulugu uurima. Mis on Versace "Bright Crystali" saladus?
Olgu öeldud, et kui mõni lõhn on enamike suguõdede poolt kiidetud maailma parimaks, siis mina tavaliselt selliseid parfüüme põhimõtte pärast ei kanna. Hoolimata sellest, et parfüüm jääb igal kandjal pisut omamoodi, meeldib mulle kanda lõhnu, mida Eestist ei saagi või siis neid, mis pole iga naise unistus või suisa juba peeglilaua kaunistus. Sellegipoolest jõudis "Bright Crystal" ka minu peeglilauale ja olen selle üle õnnelik.
 |
Foto: Emily Sidoti |
Nimelt kinkis Buduaari armas tiim mulle žüriitöö eest muu hulgas ka Versace "Bright Crystali" lõhna. Ühel hommikul pikutasin voodis ja vaatasin pudelit. Päike paistis aknast sisse ja päikesekiired peegeldusid pudelikorgilt vastu. Tekkis tahtmine need kiired põue pista.
Guugeldades leidsin palju erinevaid kaadreid, kuidas blogijad on püüdnud "Bright Cystali" pildile saada - esimene foto on üks vahvamaid ja valisin selle postituse avafotoks. Nagu ilmneb
, lansseeriti Versace "Bright Crystal" aasta 2006 septembris
ja lõhn tuli kohe ka Eestis müüki. Pudeli ajaloost nõnda palju, et see võeti tema eelkäijalt "Crystal Noir´ilt". Kork muudeti läbipaistvaks, briljanti meenutavaks meistriteoseks. Seega olid juba väliselt kõik eeldused eduks loodud.
"Bright Crystali" lõhnaperekonnas elavad lill, puuvili ja muskus. Lõhna tipus troonivad tsitruseline yuzu ja granaatõun. Lõhna keskosa moodustavad pojeng, magnoolia ja lootoseõis. Lõhnapõhjas pikutavad merevaik ja muskus. Üks suure müügiedu põhjuseid peitub harmoonilises ja mõjuvas tippnoodis, mis on värske ja samas magus - heas mõttes kommertslik ehk see lõhn on paljudele kohe meelepärane ja ei muutu ajas. See on akord, mis tungib lõhnameeltesse kõigepealt ja mis mõjutab ostuotsust kõige rohkem. Tõik, et saavutati niivõrd mõjuv tippakord, seletabki ehk "Bright Crystal´i" ülimat populaarsust.
Versace
naistelõhnadest üldisemalt rääkides on "Bright Crystal" vaieldamatult kõige populaarsem. Suurima võidukäigu on lõhn teinud Põhjamaades ning Inglismaal. Seoses Inglismaaga leidsin ka ühe huvitava seiga - aastal 2011 kevadel anti just Inglismaa ja Ameerika turu jaoks välja limiteeritud kogus "Bright Crystali", mille pudel muutus poolenisti safiirsiniseks ja kork troonis safiirina pudelil.

"Bright Crystal" on kahtlemata Versace lõhnade au ja uhkus. Kuid kes jäävad teiseks ja kolmandaks? Eestis võitlevad teise koha pärast võrdselt pea kõik Versace lõhnad. Näiteks on "Yellow Diamond" üsna kindlalt teisel
positsioonil, kuid talvel tõusevad talle konkurentideks ka "Crystal
Noir" ja "Versense". Versace lõhnal "Classic" on Eestis aga aastaringselt
oma kindel ostjaskond.
Edulugu on alati müsteerium ja uurides "Bright Crystali" ajalugu olengi selle loo enda jaoks lahendanud. Kas sina oled Versace lõhnu kandnud? Ehk kaunistab sinu peeglilauda mõni just praegu? Millised on sinu lemmiklõhnad ja milliste parfüümide ajaloost sooviksid blogist edaspidi lugeda? All leiad kaks reklaami - esimene on vanem ja teine uuem.
Muide, väikese vihjena nõnda palju, et ka täna õhtul algav naistepäeva loos on seotud just Versace´ga. Ilusat nädala algust!