Thursday, December 7, 2017

Peek Inside: John Frieda Luxurious Volume Core Restore



It's probably no surprise that a woman's mind... can change. You don't need to look far for examples - I'm into curls, straight hair, and lately I've been wearing my hair up in a comfy bun. The only problem is that when I wake up in the morning, I have no idea which hairdo I'm going to face the day's challenges with.

Usually, I quickly wash my hair, dry it with ten minutes, then I put my hair up in a bun and get on with the everyday chores. Some time ago I was at a spa with a friend and when we were drying our hair, I noticed that she got nice and full hair in a fairly short time. I put my not bouncy hair in a bun and asked her immediately what kind of a magic product she used. Turns out she had received a John Frieda product sample with a volume shampoo, conditioner, and root lifter. It's John Frieda's new series Luxurious Volume Core Restore. To be honest, I've never really believed in products that give volume. It's always seemed like some sort of a marketing trick to me, but when my friend's hair turned into a full and bouncy mane before my eyes, I had to change my mind and chuck the prejudice away.

Luxurious Volume series is a unique hair care regimen that's developed specially for thin hair to look more full. The products will make thin limp hair more manageable and give them volume. Got an idea? Make it happen. So I provided myself with this volume trio as well. The first step is Luxurious Volume Core Restore Touchably Full shampoo and after that, it's time for the gel-like conditioner. While you keep the conditioner in your hair, the product gives your hair particles that add volume. When you've rinsed out the conditioner and your hair is towel dry, it's time to add Volume Blow Dry Lotion Root Booster to the whole length of your hair. Start with hair roots and then continue to the full length. 

The show starts when you dry your hair upside down, because the heat from the hair dryer is what activates the effect. Even though the product line is recommended for thin hair, I got my thick hair even more grand and when I put my hair up in a bun, the overall effect was great. I had one worry - I was wondering whether Volume Blow Dry Lotion Root Booster would leave my hair too heavy somehow, but it was as if a hairdresser had done a good job on my hair. So you get a lazy chic salon finish with the John Frieda new volume line also at home. Who has already tried these products?




Ilmselt pole mitte kellelgi kahtlust, et naise meel... see on... muutlik! Näiteid ei pea kaugelt otsima. Mulle meeldivad vallatud lokid, sirged juuksed ja viimasel ajal üha enam kannan hoopis juukseid mugava krunnina. Probleem on vaid selles, et hommikul ärgates pole mul aimugi, millise soenguga väljakutsetele vastu purjetada.

Enamasti pesen kiiresti pea, föönitan, keeran juuksed juba krunni ja siis neelab mind juba argipäev. Mõni aeg tagasi käisin sõbrannaga SPA-s ja kõrvuti juukseid kuivatades, märkasin, et ta sai suhteliselt kiire tulemusega eriti kohevad juuksed. Keerasin oma ludus juuksed krunni ja küsisin kohe, mis imetoote ta pähe pani? Ilmnes, et ta oli saanud John Frieda tootenäidise, kus on kohevust andev šampoon, palsam ja  juuksejuuri tõstev komplekt. Tegemist on John Frieda uue sarjaga, mis kannab nime "Luxurious Volume Core Restore". Kui tõele au anda, ei ole mina mitte iial kohevust andvatesse toodetesse uskunud. See on mulle alati mingi magusa müügijutuna tundunud, kuid kui mu sõbranna juuksed minu enda silme all kohevaks lõvilakaks muutusid, olin sunnitud meelt muutma ja eelarvamused selle sama SPA prügikasti pistma. Tegelikult ongi oma silm kuningas (antud kontekstis vist küll kuninganna) ja sõbranna soovitus loeb rohkem kui järjekordne reklaamijutt.

Lugesin nende lehelt, et Luxurious Volume Core Restore tootesari on ainulaadne juuksehooldusrežiim, mis on spetsiaalselt välja töötatud õhukestele juustele, et nood näiksid kohevamad. Toodete koostised muudavad õhukesed, peadligi juuksed paremini vormitavateks ja kohevateks.  Mõeldud, tehtud. Seega soetasin endale samuti selle kohevust kinkiva kolmiku. Esmalt läheb käiku Luxurious Volume Touchably Full šampoon ja seejärel geeljas palsam. Ajal, kui palsamit juustes hoiad, kannab toode juustesse kohevust andvaid osakesi. Kui palsam on välja loputatud ja juuksed rätikukuivad, tuleb lõppakordina täies pikkuses juustesse kanda Volume Blow Dry Lotion Root Booster. Alustada ikka kergelt juustejuurtest ja seejärel kanda väike kogus kogu juustele. 

Show algab siis, kui asud juukseid pea alaspidi föönitama, sest efekt tuleb just kuuma fööni kasutades. Kuigi tootesarja soovitatakse õhukestele juustele, siis mina sain oma paksud juuksed veelgi suuremaks ja kui nad uhkelt krunni keerasin, jäid ka ülejäänud juuksed erakordselt efektsed. Üks hirm mul oli - nimelt mõtlesin, kas Volume Blow Dry Lotion Root Booster ei jäta juukseid kuidagi raskeks, kuid pigem oleks nad justkui juuksuri hoolitseva käega uhkeks sätitud. Seega saab John Frieda sarjaga elegantselt lohaka salongi tulemuse ka kodus. Kes on neid tooteid juba katsetanud? Kuidas sina oma juustele kohevuse garanteerid?   




PHOTOS: Stella K. Wadowsky
SHARE:

Wednesday, December 6, 2017

Come be part of the Elizabeth Arden wonderland!




Tomorrow is the Elizabeth Arden client day in Tallinna Kaubamaja. It's an honour to have been invited to introduce my favourite products, share my tricks and tips, and talk about my relationship with beauty.

What would the Christmas month be without Elizabeth Arden? For a lot of women, it means an opportunity to purchase gift sets with an ideal price. Every purchase comes with a presen. Can things get even better? But of course. Every month we raffle a gift by Elizabeth Arden.  

I have the pleasure to introduce my TOP 5 Elizabeth Arden products and talk about my favourite products throughout time. The event starts at Tallinna Kaubamaja Ilumaailm at 14.00 and ends at 19.00. Come be part of the Elizabeth Arden wonderland!


* * * * *

Juba homme toimub Tallinna Kaubamajas legendaarse firma Elizabeth Arden Kliendipäev. Mul oli suur rõõm, kui mind kutsuti üritusele tutvustama oma lemmikumaid tooteid, jagama nippe ning rääkima oma suhtest iluga.

Mis oleks jõulukuu ilma Elizabeth Ardenita? Paljude naiste jaoks tähendab see võimalust soetada endale ideaalse hinnaga kinkekomplekte. Iga ostuga tuleb kaasa kingitus. Kas asjad saavad veel paremaks minna? Aga loomulikult! Igal täistunnil loosime välja kingituse Elizabeth Ardenilt. 

Minul on rõõm tutvustada oma isiklikku TOP 5 toodet Elizabeth Ardeni sarjast ja rääkida, millised kosmeetikumid on läbi aastate olnud minu lemmikud. Üritus algab Tallinna Kaubamaja Ilumaailmas kell 14.00 ja lõppeb kell 19.00 Tule ja saa osa Elizabeth Ardeni Imedemaast!



SHARE:

Sunday, December 3, 2017

The Bag Whisperer: What Meghan Markle Wore


The newly engaged Prince Harry and her American girlfriend Meghan Markle made a public appearance at a charity event in Nottingham on Friday. It's well known that the things celebrities wear, or even more, royals wear, will automatically become hits. That's what happened to the Scottish brand Strathberry that makes luxury handbags. 

Brits welcomed the newly engaged couple with ovations and tabloids announced that that Meghan at least on that day won the hearts of the people with flying colours. The clothes and accessories Meghan Markle wears, are obviously also under closer inspection. The beautiful fiancée was wearing a handbag by the Edinburgh-based luxury brand Strathberry which is loved by many fashion connoisseurs. One bag is made of 36 pieces of leather, four layers of edge paint, 3500 stitches, 21 pieces of hardware, 20 hours of work, and four masters aka eight hands.

I noticed the bag immediately because the beauty with a special design captures the eye and looks considerably more expensive than it is. Indeed, the bag doesn't actually cost an arm and a leg - Meghan's tri-colour Strathberry costs 495 pounds. Taking the uniqueness and design into consideration, it's not a very large amount of money. I also had a look on eBay - the prices of those bags skyrocketed and the same tricolour bags were being sold with Meghan's photo.

I did an experiment. I had a look at Strathberry's website after seeing Meghan's bag. The tricolour bag Meghan was wearing, was sold out first, then people went after the safer shades - dark green, black, and light brown. There's still hope that the bags will soon be available again, because they weren't limited edition. There's no doubt that the Edinburgh firm with a cute name will need more masters. By the way, a thing I like about the brand is that they don't charge for delivery globally. Many brands have sky high shipping fees and I haven't purchased the thing out of principle a few times. How do you like the bag Meghan made famous?



Reedel ilmusid heategevusliku kampaania raames Nottinghamis avalikkuse ette sel nädalal kihlunud prints Harry ja tema ameeriklannast kallim Meghan Markle. Vana tõde on see, et mida kuulsused või veelgi enam - kuninglikud kannavad, sellest saab automaatselt hitt. Nii juhtus eile Šoti firmaga Strathberry, mis toodab luksuslikke käekotte.

Britid võtsid kihlunud paari tänavatel ovatsioonidega vastu ja tabloidid teatasid, et Meghan võitis vähemalt sel päeval tormijooksuga brittide südamed. Loomulikult on luubi all ka Meghan Markle`i riided ja aksessuaarid, mida ta kannab. Kauni kihlatu käevangus oli Edinburghis baseeruva luksusbrändi Strathberry käekott, mida armastavad ka paljud moeteadlikud kaunitarid. Ühe käekoti jaoks kuulub 36 erinevast lõikeosast nahka (36 peaces of leather), neli kihti äärelakki (4 layers of edge paint), 3500 pistet (3500 stitches), 21 erinevat furnituuri (21 pieces of hardware), 20 tundi tööd ja neli meistrit ehk kaheksa paari käsi. 

Mulle jäi käekott kohe silma, sest see erilise disainiga kaunitar püüab pilku ja näeb oma hinna kohta tunduvalt kallim välja. Tõepoolest, käekott ei maksa just hingehinda - Meghani kolmes toonis Strathberry eest tuleb välja käia 495 naela. Arvestades disaini ja omapära, pole see kuigi suur summa. Heitsin pilgu ka eBaysse - käekoti hinnad kerkisid otsemaid taevasse ning samasugused trikolooriga kotid ilmusid kohemaid koos Meghan Markle`i pildiga müüki. Üks õnnekütt küsib koti eest pea 3000 dollarit ja teine "vaid" 900 dollarit.

Tegin reedel eksperimendi. Uurisin pärast Meghani käevangus nähtud Strathberryt nende ametlikku lehekülge. Esimese hooga müüdi läbi Meghani valitud kott ja seejärel läksid loosi turvalisemad toonid. Näiteks läksid kaubaks tumeroheline, must ja helepruun taies. Siiski on lootust, et need kotid tulevad peagi valikusse tagasi, sest tegemist pole limiteeritud koguses käekottidega. Muide, kui varem oli käekottide värvi valikus Meghani kott kõige viimane, siis pühapäevaks on pood sättinud selle kõige esimeseks, isegi nende limited edition käekott peab leppima teise kohaga. 

Pole kahtlust, et nüüd vajab see Edinburghis tegutsev armsa nimega firma Strathberry küll rohkem meistreid. Muide, väga sümpaatne on selle brändi juures ka tõik, et saatmiskulu nad ülemaailmselt ei võta. Paljude brändide saatmiskulu on pannud mind pead vangutama ja olen vahel jätnud põhimõtte pärast ostu sooritamata. 


Väärib mainimist, et kaks kuud pärast käekoti kuulsaks kandmist, ilmus Meghan Markle just Edinburghis rahva ette taas uue Strathberry tumerohelises käekotis. See müüdi läbi kõigest paari tunniga. Kuidas Sinule Meghani kuulaks kantud käekotid meeldivad?



SHARE:
Blogger Template Created by pipdig